با ما همراه باشید

اخبار

امارات متحده عربی متوسل به رونمایی از شیوه های نوآورانه پایدار در دستگاه خودپرداز می شود

منتشر شده

در

نمایشگاه دبی گردشگری سفر گردشگری پایدار فضایی

Central Hotels & Resorts، یکی از برندهای مهمان‌نوازی پیشرو در امارات متحده عربی، گفت که شیوه‌های نوآورانه پایدار خود را در نسخه 2024 بازار مسافرتی عربی (ATM) که قرار است از 6 تا 9 می در تجارت جهانی دبی برگزار شود، به نمایش خواهد گذاشت..

ATM 2024 با موضوع خود “توانمندسازی نوآوری: تبدیل سفر از طریق کارآفرینی”، فرصتی را برای غرفه داران و شرکت کنندگان فراهم می کند تا فرصت های جدید بازار، مزایای همکاری و اتصال، و استراتژی هایی برای جذب سرمایه گذاری را کشف کنند.

به عنوان یکی از برندهای پیشرو مهمان‌نوازی در امارات متحده عربی، Central Hotels & Resorts گفت که آماده است تا تأثیر قابل‌توجهی در ATM 2024 بگذارد. با تعهد به نوآوری و پایداری، این گروه قصد دارد تعهد خود را برای ایجاد تغییرات مثبت در مهمان‌نوازی به نمایش بگذارد. صنعت.

بازدیدکنندگان از غرفه هتل‌های مرکزی و استراحتگاه‌ها این فرصت را خواهند داشت تا شیوه‌های پایدار نوآورانه این برند را که در حال حاضر در ویژگی‌های آن ادغام شده‌اند، برای حمایت از محیط‌زیست و ترویج گردشگری مسئولانه مانند انتقال به کارت‌های کلید چوبی سازگار با محیط زیست، F&B سازگار با محیط‌زیست کشف کنند. شیوه ها و تلاش های مدیریت پسماند پایدار.

افزایش تجارب و پایداری میهمانان توسط فناوری

عبدالله آل عبدالله، مدیر عملیات و مدیر کل گروه هتل‌ها و استراحتگاه‌های مرکزی گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که تعهد خود را به نوآوری و پایداری در بازار سفر عربی 2024 نشان دهیم.»

این رویداد بستری عالی برای به اشتراک گذاشتن ابتکارات خود و همکاری با رهبران صنعت برای ایجاد تغییرات مثبت در بخش مهمان‌نوازی فراهم می‌کند.

تبلیغات

در طول این رویداد، Central Hotels & Resorts چگونگی افزایش تجارب و پایداری میهمانان توسط فناوری را برجسته خواهد کرد.

آل عبدالله گفت: «فناوری از طریق شخصی‌سازی، عملیات کارآمد و ارتباطات دیجیتال، تجارب مهمانان را افزایش می‌دهد. همچنین با فعال کردن بهینه‌سازی انرژی و منابع، اجرای شیوه‌های سازگار با محیط زیست، و جمع‌آوری بازخورد در زمان واقعی برای بهبود مستمر، پایداری را ارتقا می‌دهد.»

Central Hotels & Resorts پروژه‌های آتی را در زمینه نوآوری در سفر اعلام خواهد کرد، از جمله سیستم‌های مدیریت مقصد هوشمند برای تجربه‌های بهینه توریست، تورهای واقعیت مجازی برای اکتشاف از راه دور، پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین برای رزرو امن.

همچنین دارای ابتکارات گردشگری پایدار است که حفاظت و توانمندسازی جامعه را ترویج می‌کند، گزینه‌های حمل‌ونقل شهری سازگار با محیط زیست، و سرمایه‌گذاری‌های گردشگری فضایی که تجربیات منحصربه‌فردی را فراتر از جو زمین ارائه می‌کنند.

ATM 2024 که به دلیل ارائه پلتفرمی که تجارت جهانی سفر می تواند ملاقات کند، شبکه سازی کند، مذاکره کند و تجارت کند، شهرت دارد، بیش از 200 سخنران را در بیش از 50 جلسه شرکت می کند و به مسائل مهمی مانند نقش رو به رشد هوش مصنوعی (AI) می پردازد. ، آینده هوانوردی، برجسته شدن در بخش لوکس، گردشگری خرده فروشی و سفرهای پایدار.

تبلیغات
ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار

برگزاری دوره آموزشی پته‌دوزی در مهدی‌شهر

منتشر شده

در

پته دوری مهدی شهر سمنان صنایع دستی هنرهای سنتی

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری دوره آموزشی پته‌دوزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرزمین پدری از میراث آریا و از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان، مهدی متقی گفت: این دوره‌ آموزشی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در مجموعه آموزشی فنی و حرفه‌ای خواهران مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه این دوره به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره ۲۰ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی به مدت ۳۰ ساعت آموزش می‌بینند و در پایان هم گواهی مهارت برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

او تصریح کرد: این دوره ویژه شاغلان و هنرمندان با تدریس فاطمه امیر مجاهدی و با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران مهدی‌شهر برگزار می‌شود

ادامه مطلب

اخبار

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

منتشر شده

در

هنرمندان صنعتگر کردستانی در ایام نوروز صنایع دستی کردستان هنرهای سنتی

تعاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برقراری بیمه ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی دراستان خبر داد.

به گزارش سرزمین پدری بنقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، سعید نظری دراین‌باره گفت: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.ی

معاون صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: برقراری بیمه هنرمندان از جمله اولویت‌های برنامه‌های حمایتی حوزه صنایع‌دستی این اداره‌کل در استان است.

او افزود: در داین راستا و با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ۳۸۵ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

نظری عنوان کرد: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و … هستند

تبلیغات
ادامه مطلب

اخبار

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه

منتشر شده

در

روار گیوه دست بافته هنرهای دستی صنایع دستی هنرهای سنتی میراث فرهنگی

کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

به گزارش سرزمین پدری از میراث آریا،‌ اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

ادامه مطلب

برترین ها